en promenad i regnet !

aah , en skön promenad i regnet lungar alltid mig - speciellt om promenaden leder till närmaste affär och sedan hem med en mellan mjölk och en cola i hand ( colan tog slut när min promenad gjorde det - vänta lite colan tog slut INNAN promenaden gjorde det ) .

mamma och jag komm på en skit grym plan och det var att hon och jag skulle lossas att jag inte ens har rört datorn . sedan så får jag inte glömma bort att ändra kod till mitt kort så att mamma inte kan kolla på hur mycket jag har och för hur myket jag har spenderat .

hejdå alla skitcoola , fabulösa läsare jag kommer att sakna er !!!!!
p.s jag har lyckats komma in på mobilen så att mamma inte ska kunna fatta vad jag gör och vad jag skriver ( om hon får reda på att jag bloggar ). ( kommer kanske färga håret till denna färg - vad tror du ?? )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nightstars.blogg.se

en blogg om mig och mitt liv ......

RSS 2.0