god morgon

jag hoppas verkligen att ni inte vaknade upp på samma sätt som mig , och det var med en skit jobbig förskylning - så nu är jag super snorig och har skit problem med. mina katter som springer som tokar .

( jag har ju iallafall kvar av min favo dricka - hehehe ) . jag tror att jag kommer att ta det till frukost . Min mamma kom presic på ett bra '' smeknamn '' till min minsta katt och det är - Morris AirLine , han springer ju så fort att man tror att han flyger och sedan så använder han baktassarna för att bromsa eller vända riktning .

vad kommer du att ta till fukost ?? komentera , snälla. berätta även för vänner etc.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nightstars.blogg.se

en blogg om mig och mitt liv ......

RSS 2.0