StudieDag!

Hej alla
Idag har jag studie dag, och jag är hemma och softar medans jag lysnar på NightCore - som är bäst !!!
Det som är så himla grymt med nightCore - vilket är att man kan "NightCore a" alla artister om man tar bort Beaver ( Justin Beber - Ja jag är en tjej ) .
Om du vill höra mina favo NightCore , gå in på Youtube och sök på " mina Favo NightCore " om det kommer upp att andvändaren heter Annie Lundin eller nåt så e det jag men det är inte mitt riktiga namn . Jag Älskar alla låtar på den listan - kommer ju att lägga till nya låtar som jag gillar tillräkligt.

Kommer att blogga mer senare
Love You All Readers and NIGHTCORE OFCORE <3 !!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nightstars.blogg.se

en blogg om mig och mitt liv ......

RSS 2.0