Några tips ?

Någon som har något intresant spel eller nåt som du tror skulle typ kunna passa mig eller nåt ?? för att jag är så himla utråkad - jag lovar det , jag är bokstavligen utråkad .

Mina skitbröder kommer att komma hem snart så jag kommer att behöva stänga ner datorn ganska snart så att dem inte fattar något ( dem fattar inget ändå - men när det gäller datorn så blir dem skitsura om dem inte får data fast dem spelar ca 2-3 timmar varge skoldag ( jag går på gymnasiet så jag är bättre än dem !! ) och på helger så spelar dem 4-5 timmar varge dag.

Men hoppas att jag kan fixa mobilen så att jag kan blogga från den , annars så kommer jag inte att palla vänta på att mina skitbröder ska sitta och Nörda vid Datorn ( dem nördar ofta World of Warcraft - dem fick nästan precis den senaste verionen som hette " Pandaria " , typ. Jag gillar inte den sortans spel - jag har bara lesnat. Om du ska komentera så var snäll ok , jag har lite problem med stavningen .

Hejdå kommer sakna er !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nightstars.blogg.se

en blogg om mig och mitt liv ......

RSS 2.0